sobota, 9 kwietnia 2011

Nasza góra, nasza wieś

Nie chce mi się pisać dzisiaj. Niektórzy piszą dużo, inni za dużo, więc dla równowagi ja nic. Prawie nic :)
Poniżej Tłoczyna (Scheibenberg), która góruje nad Przecznicą, o górze nie będę pisać, bo nie znam jej osobiście zbyt dobrze - JESZCZE :) a inni zapewne zrobili to już lepiej. Po co trzaskać kalki? Lepiej odesłać do źródełka i oto one , niestety w pierwszym tomie SGTS* jest bardzo skąpo o naszej Tłoczynie.
a tu ulotny widoczek na niemal, że się tak wyrażę "wisawisie" naszej chałupy:

Żeby ta zieleń nikogo nie zmyliła - zdjęcia zrobione w połowie września 2009 r. Góra nadal stoi, konie się zdarzają...I jeszcze jedno: na tej pięknej górze znajdują się Jelenie Skały (pokazywałam je i widok z nich tu )


*SGTS to Słownik Geografii Turystycznej Sudetów, cykl wydawniczy pod red. M.Staffy, każdy tom poświęcony jest jednej "jednostce górskiej" Sudetów plus okoliczne pogórza,


p.s. dzieci śpią, jest 22:08 a ja grasuję tu i tam po sieci i słucham jednego z utworów mojej ulubionej grupy "Dinosaur" z płyty "Thrak" King Crimson-linka tym razem nie podam

4 komentarze:

  1. Błąkaliśmy się tam pewnego razu:)
    http://3.bp.blogspot.com/_zqX4HbdrZ_w/TA469QyZAUI/AAAAAAAAATs/X3Tsm0vXAvs/s1600/izer.JPG

    OdpowiedzUsuń
  2. skręciliście w kierunku Tłoczyny przy moście na Mrożynce (przy skręcie na Mlądz)?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mamy pojęcia, jak tam wleźliśmy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i rzeczywiście treści ciut niemnożko, ale za to zdjęcia fajne!
    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń