wtorek, 25 czerwca 2013

Odliczam dni

... do końca roku szkolnego, do początku urlopu i przyjazdu do domu. Mam nadzieję, że pogoda będzie lepsza niż ta dzisiaj za oknem. Nie pamiętam kiedy  byłam w Ruderii. Chyba w kwietniu...przy wysiewaniu warzyw. Oglądam zdjęcia zrobione przez Uczestnika i w niektóre rzeczy nie chce mi się wierzyć. Jak na przykład w szalony rozrost na ścianie z tyłu - winobluszcz pochłonął już okienko w części gospodarczej. Ciekawe czy w tym roku będzie dużo burz? czy uda mi się doczłapać do Rozdroża Izerskiego  i wrócić (korci mnie ta trasa)? Czy koty sąsiadów będą nas odwiedzać? Wszystko niedługo chyba się okaże.


28 komentarzy:

  1. Piękny winobluszcz ;)
    Chyba będziemy Was odwiedzać... a Wy nas (jak wszystko dobrze pójdzie)
    Ściskamy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez odliczam dni!
    Będzie pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też odliczam! Do Gierczyna zawitam ok. 8 lipca i na pewno tym razem Cie odwiedzę- przyjadę rowerem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie zapraszam! w końcu się poznamy :)

      Usuń
  4. Już za chwileczkę, już za momencik... :-) Takim to dobrze, inni jeszcze muszą się trochę napocić. Ale jak to w starym, mądrym powiedzeniu... pracować musi ktoś, żeby inny mógł odpoczywać. :-) Dobrych wakacji życzymy no i czekamy na relację z Ruderii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny dach! Ach jak ja teraz tych dachów zazdraszczam! Piękny! Pozdówki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak co... cudny, piękny, do wymiany ;)

      Usuń
    2. Marudzisz, dobry dach jest!

      Usuń
    3. Sąsiedzie nie zazdrość! nie chcę nawet myśleć w jakich okolicznościach musiał ten dach powstawać, brrr...

      Usuń
  6. Dobry.. dobry a nad oknem (w kuchni) cegły mokre.
    Mam i ja taki dąb, co tylko czeka, żebym dach zrobił i mi się w szczyt wpakuje jak nic. Ale niedoczekanie jego (w tym sezonie) :)
    W każdym razie dach (koniec końców) wyszedł Wam piękny.
    Pozdrówki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeca tam jeszcze sufitu nie ma. Piekny dach, sam chcialbym taki.

      Usuń
  7. Mi urlop się kończy pojutrze... I to by tyle z wakacji...
    Ale pogodę mieliśmy nad morzem wymarzoną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wbić się z wyjazdem nad morze w dobrą pogodę - bezcenne :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. jeszcze tylko wyjazd pozostał, najszybciej w poniedziałek wieczorem :)

      Usuń
    2. no ładnie, udało mi się odpowiedzieć na loginie męża :)

      Usuń
    3. Nie zapomnij popełnić jakiegoś wpisu od czasu do czasu do poczytania :)

      Usuń
    4. urlop nie jest zbyt długi - raptem 2 tygodnie - z pewnością jakiś ślad zostawię we wpisach, ale może już po.

      Usuń
  9. Bardzo malowniczo wszystko wygląda:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze raz spojrzałam - i urokliwie:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanego urlopu, wśród warzyw, winobluszczu i wypadów na Rozdroże, ładnej pogody życzę i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chałupka coraz piękniej wygląda, a urlop na pewno będzie udany, bo w Ruderii. Milego wypoczynku! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mocy różnorodnych wrażeń życzę, udanych wypadów w góry.
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń